dinsdag 16 september 2008

ETEN/ETEN III, wit is klaar



Dit schilderij lijkt mij geen verdere bewerkingen meer nodig te hebben.
Over een paar weken zal er vernis op gaan en dan is ook dit eerste werk in ETEN/ETEN III klaar.
Witten fotograferen valt niet mee. Het geheel wordt te gelig, te zacht of te hard van kleur. Twee geheel verschillende foto’s zal ik hierbij plaatsen. Het schilderij heeft veel meer nuances wit dan hier te zien is.

Ik ben er wel tevreden mee. Het vierkante kader geeft mij meer ruimte. Ook het feit dat ik al een serie gemaakt hebt geeft me de ruimte om meer te experimenteren met vorm en beweging.

Begin november zal er werk van me geƫxposeerd worden en zal ik met werk op de Scaldis Fair in Goes staan.
Omdat ook mijn huis verkocht kan worden en ik dan tijd voor “verhuiszaken” nodig heb, ga ik nu eerst maar met de exposities aan de gang.

Werk inlijsten, laatste vernislaag aanbrengen, passe-partouts snijden en oplagen bekijken.

De visitekaartjes heb ik gedrukt en zal ik een volgende keer laten zien. Het witte bouwwerk moet nog even wachten. Zit al wel in mijn hoofd.

Geen opmerkingen: