dinsdag 23 september 2008

Vele ideeën en grote plannen



Passe-partout karton besteld. Eigenlijk zou ik nu al prenten moeten uitzoeken en inkaderen, maar ik kom er niet toe.

Schilderen trekt. Het schilderen van een wit gebouw, geïnspireerd door het gebouw “Roof-Roof”. Ik noem het in ieder geval Roof-Roof, weet niet zeker of het ook zo heet. Het is een gebouw bestaande uit kokers en rechthoeken, met boven de daken een groot gebogen lamellendak. Een gebouw met mooie schaduwen en lichtinvallen.
Dit schilderij bevindt zich nog geheel in mijn gedachten.

Ook kon ik het niet laten om na het schilderij “Wit” met een vervolg aan de gang te gaan. “Geel” wordt het volgende schilderij. Zo veel mogelijk de gelen uit de foto’s halen, voedselgelen.
Maïsgeel, okergeel, kerriegeel, citroengeel, roomgeel, enz. Allerlei gelen gaan door mijn hoofd.
Hier ben ik dus wel mee begonnen.

De prenten en de nodige administratie heb ik al wel bij elkaar gezocht. Het gaat wel lukken en een beetje stress is ook niet slecht. De visitekaartjes zijn in ieder geval klaar, genoeg om op twee plekken uit te delen en neer te leggen.

Geen opmerkingen: