donderdag 8 januari 2009

Een goed begin van 2009



Nog een week en we weten zeker (voor zover er ooit iets zeker is) of we naar een ander huis in Den Haag kunnen gaan kijken.

Deze week ben ik volop bezig met de expositie in Lelystad. Al het grafische werk dat ik daar op wil gaan hangen ben ik nagelopen. De wissellijsten open gemaakt, het glas gepoetst en me meermaals in de vingers gesneden. Enkele prenten in nieuwe lijsten gedaan en van nieuw passe-partout voorzien. Weer nieuwe visitekaartjes maken, prijslijsten afdrukken en informatie folders schrijven.



De woonkamer is kaal, de daar hangende prenten staan nu ingepakt, klaar om in “vliegcentrumlelystad” opgehangen te worden. Wel heb ik mijn laatste “bouwwerk” opgehangen. Gelukkig is die niet verkocht, elke keer als ik er lang loop en het schilderij zie, wordt ik er vrolijk van.



Ik begin het schilderen en tekenen nu wel ernstig te missen. Moet daar, tussen het inpakken van verhuisdozen(?), toch maar tijd voor vrij maken. Kleine zelfportretten, moet wel lukken.

Geen opmerkingen: