vrijdag 10 juli 2009

Witte luchtigheid



“Witte luchtigheid” had ik in mijn schetsboek opgeschreven. Ik houd het nog even in mijn schetsboek en fantasie.

Met deze zin beëindigde ik mijn blog van 7 oktober 2008.
In mijn schetsboek vind ik bij de schetsen en ideeën voor mijn bewerking van “Roof Roof House”, augustus 2009 vermeld.
We zijn dus bijna een jaar verder en nu pas pak ik die draad weer op. Er is wel veel gebeurd in dat jaar, maar toch…

Mijn atelier is ingericht. Ik mis nog wel een paar dingen maar die komen nog wel tevoorschijn uit de enkele dozen (30 stuks?)die hier en daar staan.
Ik wil weer schetsen, schilderen en tekenen.
Ook wil ik kijken hoe ik weer cursussen en workshops kan organiseren. Gisteren de site van de kamer van koophandel en www.beroepkunstenaar.nl/ bestudeert.
Ik zal me maar eens gaan inschrijven en een ZZP-er worden. Ik denk – hoop – dat er genoeg belangstelling zal zijn voor workshops, voor jeugd en volwassenen, over grafische technieken en schilderen. Daar ga ik me voorlopig ook mee bezig houden.



Maar eerst genieten van mijn ruime, lichte en mooie atelier. Weer staan tegenover een wit doek met mijn schetsboeken naast me. Kwasten en verf uitzoeken en weer beginnen.

En dus ook weer wekelijks berichten over het ontstaan en de ontwikkeling van mijn werk.

Geen opmerkingen: