maandag 28 september 2009

schetsen



Morgen worden de nieuwe meubels gebracht. Natuurlijk 00k een boekenkast en dan kunnen de laatste dozen worden uitgepakt.
Na vijf maanden zullen we eindelijk gesetteld zijn. En dat werd tijd.

Ik heb het reuze naar mijn zin in ons huis, in de omgeving waar dat huis staat en in de Randstad. Den Haag biedt vele mogelijkheden om enig inkomen te verdienen en mensen te leren kennen.
Afgelopen maand heb ik als ambulante begeleider dagbesteding de vrije dag van bewoners in verschillende woonvoorzieningen samen met hen tot een leuke dag gemaakt. We hebben lekker met elkaar geluncht,geplakt, getekend en geschilderd. Gewandeld op de boulevard en gewinkeld in de diverse winkelcentra met een lekker ijsje of drankje toe.
Zelf schilderen schoot er wel bij in.
Wel ben ik nu bezig met naamborden: Grafiek Atelier Marlies – cursussen: etsen, linosneden, schilderen en tekenen. Ik graveer de tekst in plexiglas platen en kleur de letters dan in. Een bord voor het raam bij de entree en eentje achter op de balustrade van het terras. Een beetje beroemd worden in de wijk en, wie weet, in de wijde omgeving.
Ik ga me ook maar inschrijven bij de Kamer van Koophandel, zodat ik een eigen bedrijf heb; ZZP-er wordt.
Ook ontstaan er langzaam aan schetsen voor het schilderij op de slaapkamer.

Geen opmerkingen: