zaterdag 1 juni 2013

op weg naar de SEH


Op dinsdagavond 13 november 2012 was het CW tentamen waarvoor ik me had ingeschreven. Weken van studie en samenvatten in "mind maps" waren eraan voorafgegaan. Daarna zouden we vakantie gaan houden.
Die middag zat ik wanhopig op bed en vroeg ik de huisarts om sterkere pijnstillers.
Paracetamol en ibuprofen hielpen niet. De nacht van de 13e op de 14e kon ik niet meer liggen, zitten of staan van de pijn Ik gebruikte de deurklinken om overeind te komen. Ook de arts van de artsenpost kwam langs en liet een nog sterkere pijnstiller bezorgen.
De volgende ochtend kwam de huisarts langs en liet ze bloed prikken. De eerste naald in mijn lijf van een lange reeks van naalden en slangen die mijn lichaam binnendrongen. 
Op donderdag de 15e, na de uitslag van het bloedonderzoek en met 40 graden koorts, moesten we naar de Spoedeisende Hulp. In mijn pyjama en ochtendjas en dikke lange winterjas in onze auto, een Green Wheels auto, zijn we naar het Westeinde naar de SEH gereden. 

Ik ging ervan uit die avond weer thuis te zijn, het liep anders.

Geen opmerkingen: